27-06-2024
Door: Kaan
Looping.nl, het best beoordeelde verkoopplatform van Nederland en een van de snelstgroeiende bedrijven van het land, heeft aangekondigd dat Maarten Vazquez is aangesteld als Marketing Directeur en aandeelhouder van het bedrijf. Vazquez zal samen met Sefa Sarioglu, Commercieel Directeur, en Jonathan Koole, Financieel Directeur, de dagelijkse leiding op zich nemen en bijdragen aan de verdere groei van het bedrijf.
Maarten Vazquez, die nauw betrokken was bij de oprichting van Looping.nl, brengt een schat aan ervaring mee vanuit zijn vorige rol als Algemeen Directeur van het recent verkochte marketingbureau Kemari, waar hij de afgelopen 11 jaar leiding aan gaf. "Het is nu het moment om de volgende stap te maken in de groeifase van onze organisatie," aldus Sarioglu en Koole. "Met Maarten als marketing directeur en zijn ervaring bij het creëren van sterke merken kunnen wij onze landelijke zichtbaarheid vergroten en Looping.nl de aandacht geven die het verdient."
Looping.nl, dat met een team van 40 ervaren verkoopspecialisten alles op wielen verkoopt, waaronder auto's, motoren, caravans en campers, is vol in de groeifase met 14.000 jaarlijkse verkopen van verschillende voertuigen. Maarten Vazquez, nu aandeelhouder, ziet grote kansen: "We hebben verschillende partnerships, waaronder met FC Twente, GLORY Kickboxing en recent als sponsor van Larry ten Voorde. Onze ambitie is om van Looping.nl net zo'n begrip te maken als Thuisbezorgd.nl bij eten bestellen en Booking.com bij hotel boeken moet je bij voertuig verkopen denken aan Looping.nl. Met ons team streven we ernaar om in 2030 een beursgenoteerd bedrijf te zijn."
Naast zijn rol bij Looping.nl blijft Vazquez actief bij Estadio, een bedrijf dat flex werkplekken, kantoorruimtes, vergaderruimtes en virtuele kantoren verhuurt. Vanaf medio november 2024 zal Looping.nl ook 600m² kantoorruimte huren bij Estadio, wat de samenwerking verder versterkt.
Met de toetreding van Maarten Vazquez verwacht Looping.nl zijn positie als toonaangevend verkoopplatform verder te verstevigen en klaar te zijn voor de volgende fase van groei en innovatie.